استاد با سواد هیئت علمی نماتولوژی در دانشگاه‌مان نداریم

بنده ورودی۹۱ هستم ولی به دلیل نبود متخصص نماتولوژی در علوم و تحقیقات تهران هنوز موفق به اکسپت مقاله ای اس ای نشده‌ام

به گزارش ایسکانیوز، در پی فراخوان دکتر محمدمهدی طهرانچی برای نقد مدیریت یکساله او بر بزرگترین دانشگاه کشور، باشگاه خبرنگاران دانشجویی نقدهای رسیده را به صورت سلسله‌وار منتشر می‌کند.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به اینکه باید زبان و کلام دانشجو را شنید، گفته بود که «از دانشجویان درخواست دارم در نشریات خود عملکرد یک ساله من و دانشگاه آزاد را مورد نقد و بررسی قرار دهند. از دانشجویان می‌خواهم در نشریات خود، ویژه‌نامه‌هایی در نقد عملکرد من منتشر کنند و شخصا از نقدهای برتر دانشجویان تقدیر خواهم کرد.»

در همین راستا، باشگاه خبرنگاران دانشجویی اعلام آمادگی می‌کند تا نقد و نظرهای دانشجویان را از طریق آدرس الکترونیکی naghdeazaduni@gmail.com دریافت کرده و به نام نویسندگان آن روی خروجی خود منتشر کند. پر واضح است که محتوای این نقدها مورد تایید ایسکانیوز نیست.

***

ع. خ - دانشجوی دکتری بیماری‌های گیاهی - نماتولوژی گیاهی علوم تحقیقات: «با سلام خدمت شما استاد گرانقدر خواهشمند است موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

۱- چرا دانشگاهی که استاد هیئت علمی با درجه دانشیاری و حتی استادیاری درتخصص نماتولوزی ندارد مجوز گرفتن گرایش مربوط به ان را دارد؟ به‌طور مثال علوم وتحقیقات تهران گرایش نماتولوژی گیاهی ندارد و حتی یک استاد هیات علمی با این تخصص ولی دانشجوی دکتری نماتولوژی دارد که به دلیل نبود تخصص دکتری آنها بیش از بیش طول کشیده‌است.

بنده ورودی۹۱ هستم ولی به دلیل نبود متخصص نماتولوژی در علوم و تحقیقات تهران هنوز موفق به اکسپت مقاله ای اس ای نشده‌ام چون استادان موجود تخصص نماتدشناسی ندارند و مقاله چندسالی است دارد برگشت می‌خورد!

۷سال جوانی خودم را گذاشتم و کلی هزینه کرده‌ام ولی مقاله ای اس ایی منتشر نشده چون استاد با سواد هیئت علمی نماتولوژی نداریم! اصلاً تو این زمینه. چه کسی هزینه وقت و جوانی من رو پرداخت خواهد کرد!؟ قطعاً یه دانشجو دکتری تخصص بدون حضور متخصص و استاد صاحب نام درگرایش نماتولوژی نمی‌تواند مقاله ای اس ای بدهد تا دفاع کند! لطفاً بررسی فرمایید.

۲- لطفا بخشنامه‌ای صادر شود تا دفاع راحت تر شود و نیازی با ای اس ای نباشد.

باتشکر از زحمت شما استاد گرانقدر

مهدی محمدیان دانشجوی بیماری‌های گیاهی-نماتولوژی گیاهی علوم تحقیقات تهران»

کد خبر: 1058779

وب گردی

وب گردی