تفاهم نامه ساخت مسکن مددجویان خسارت دیده در سیل

تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی  و دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اراک، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه و با هدف ایجاد سرپناه برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با حضور حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با هدف مشارکت و کمک های انسان دوستانه و ارتباط مشترک بین دو دستگاه امضا شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، مشارکت مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با کمک استادان و کارکنان برای ساخت 26 واحد مسکونی (16واحد شهری و 10واحد روستایی) در استانهای آسیب دیده در سیل 1398 است.

او اضافه کرد: با امضای این تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از محل کمکهای افتخاری مردمی و جامعه دانشگاهیان به ازای ساخت هر واحد مسکونی 75متری در شهرهای آسیب دیده مبلغ 200میلیون ریال و به ازای ساخت هر واحد مسکونی 50 متری در روستاهای آسیب دیده مبلغ 150 میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی کمک میکند.
کلانتری افزود: با توجه به مردمی، دانشجویی، استادی و کارمندی بودن این پویش خیر خواهانه، واریز وجوه از محل درآمدهای دانشگاه اعم از شهریه و غیرشهریه ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058780

وب گردی

وب گردی