واژگونی اتوبوس مسیر  اصفهان-رامسر/3 نفرکشته و 11 نفر زخمی شدند

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: بامداد امروز اتوبوس مسیر اصفهان-رامسر به دلیل لغزندگی جاده، برخورد با گاردریل و انحراف از مسیر‌، از جاده منحرف و سپس واژگون می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، احمدرضا عامری درباره حادثه واژگونی بامداد امروز اتوبوس مسیر اصفهان-رامسر گفت: این اتوبوس بامداد امروز ‌به سمت رامسر حرکت می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با اشاره به بارش اخیر برف و یخ‌زدگی‌ گفت: این اتوبوس حدود ساعت 3 بامداد امروز به دلیل لغزندگی جاده، انحراف مسیر و برخورد با گاردریل دچار حادثه واژگونی می‌شود، البته لغزندگی یکی از دلایل بروز این حادثه است و دلایل اصلی با بررسی کامل حادثه مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور سلفچگان به ساوه رخ می‌دهد‌، اضافه کرد: متأسفانه3 نفر از مسافران در محل وقوع حادثه جان باخته‌اند و 11 مسافر نیز مصدوم شده‌اند.

‌بنابریان گزارش ظاهراً ‌اتوبوس (که متعلق به شرکت همسفر بوده است) ابتدا به سمت چپ جاده منحرف می‌شود و پس از برخورد با نیوجرسی (جداکننده) وسط جاده، مجددا به سمت چپ منحرف می‌شود و داخل یک دهانه پل به ارتفاع ۱۳ متر سقوط می‌کند؛ در این حادثه‌ راننده جان باخته است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1058788

وب گردی

وب گردی