تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در ششمین اجلاس نماز

دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در ششمین اجلاس نماز استان هرمزگان از طرف دفتر ولی فقیه، استانداری و ستاد اقامه نماز این استان، شایسته تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، از طرف دفتر ولی فقیه، استانداری و ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در ششمین اجلاس نماز مورد تجلیل قرار گرفت.

در حکم صادر شده خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان آمده است: نماز از مهمترین سفارش های انبیا و بارزترین مصادیق عبادت است، نماز گویاترین جلوه خدا محوری، دین باوری و ولایت پذیری در جامعه است ، ارزش گذاری به نماز نشانه ایمان و دلیل عشق و علاقه به معنویات است.

ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری با تشکیل هیات های ارزیابی و داوری به بررسی برنامه های و فعالیت های دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه . ترویج فرهنگ نماز پرداخته و بر اساس رای این هیات، عملکرد سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس را شایسته تقدیر می داند.

این موفقیت را به شما و اعضا محترم شورای اقامه نماز آن دستگاه تبریک گفته، امیدوارم تلاش های به عمل آمده مرضی خداوند قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس پیش از ابن رتیه برتر نماز دانشگاه‌های استان را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1058789

وب گردی

وب گردی