فعالان عرصه مد و لباس تا 8 بهمن فرصت دارند/استقبال از جشنواره مد و لباس فجر

مدیر اجرایی بخش علمی دانشگاهی و عفاف و حجاب نهمین جشنواره مد و لباس فجر از افزایش آثار ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره مد و لباس فجر نسبت به دوره‌های گذشته خبر داد و گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی پایان نامه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فاطمه کمالی، مدیر اجرایی بخش علمی دانشگاهی و عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از افزایش آثار ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره مد و لباس فجر نسبت به دوره‌های گذشته خبر داد و گفت: 8 بهمن ماه آخرین فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

وی گفت: 17 موضوع با رویکرد فرهنگی ـ اجتماعی و 12 موضوع میان‌ رشته‌ای در فراخوان جشنواره برای بخش علمی اعلام شده بود و تاکنون تعداد قابل توجهی پایان نامه و مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

کمالی از اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در جشنواره فجر دعوت کرد و گفت: هر استادی که علاقه‌مند به برگزاری کارگاه‌آموزشی است می‌تواند درخواست خود را از طریق فرم درخواست برگزاری کارگاه به دبیرخانه ارسال کند. در صورتی که سرفصل جدیدی توسط اساتید مطرح شود امکان برگزاری آن برای اساتید فراهم خواهدشد.

مدیر اجرایی بخش علمی دانشگاهی و عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس با محور حجاب و عفاف در جشنواره فجر، گفت: برای اولین بار طراحان لباس می‌توانند از رنگی به غیر از مشکی برای طراحی لباس بخش عفاف و حجاب و طراحی لباس در بخش مسابقه زنده لباس استفاده کنند. بخش عفاف و حجاب امسال در بخش مؤسسات نمایشگاه مستقر خواهد بود و با توجه به استقبال صورت گرفته از آن تعداد بیشتری از آثار ویترین ملی از این بخش انتخاب می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به ارسال آثار و حضور در جشنواره مد و لباس فجر تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058809

وب گردی

وب گردی