پلمب ۶ واحد صنفی اغذیه در مرکز تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از بازدید و نظارت بر ۱۶ واحد صنفی اغذیه و آبمیوه فروشی در حوالی خیابان سهروردی خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها ۶ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ"نادر مرادی" گفت: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ، در ادامه روند طرح بازدید و نظارت از واحد‌های صنفی شهر تهران، روز گذشته 29 دی ماه از ۱۶ واحد صنفی در محدوده خیابان سهروردی بازدید کردند.

وی گفت: در مجموع به ۵ تن از متصدیان واحد‌های صنفی در خصوص رعایت ضوابط و مقررارت، تذکر داده شد و تعداد ۶ واحد صنفی متخلف که فاقد پروانه کسب بودند و یا به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و ترافیکی با سد معبر و ایجاد راه بندان، سبب مزاحمت برای اهالی و کسبه محل را فراهم آورده بودند، اخطاریه پلمب صادر شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه اکثر واحد‌های صنفی که در این طرح به آن‌ها اخطاریه پلمب صادر شده است از مراکز و برند‌های معروف در شهر تهران است گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در انجام وظایف قانونی و ذاتی خود برابر ضوابط و مقررات صنفی عمل خواهد کرد و بدون توجه به نام و عنوان و برند و... با تمامی صنوف متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058814

وب گردی

وب گردی