طرح بازآرایی ساختار سازمان پژوهش تصویب شد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تصویب طرح بازآرایی ساختار این سازمان در پنجاهمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، محمدمهدی کاظمی با اشاره به طرح بازآرایی ساختار سازمان پژوهش اظهار کرد: براساس هدف 6 از هدف‌های کلان سند تحول بنیادین، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی موظف به بهسازی و تحول در نظام برنامه‌ریزی درسی است. همچنین تحقق برخی از راهکارهای مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از جمله راهکارهای 1-1 و 3-9 و نیز اجرای کامل سند برنامه درسی ملی با توجه به 11 حوزه تربیت و یادگیری مستلزم بازآرایی ساختار سازمان است که بدون آن قطعاً نمی‌توان به این راهکارها مبنی بر بازتولید برنامه درسی، توسعه مشارکت و استفاده از ظرفیت بخش غیردولتی و نیز سیاست چندتالیفی دست یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس در دو جلسه موضوع بازآرایی ساختار سازمان در کمیسیون دائمی هیئت امنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این کمیسیون با کلیات طرح بازآرایی ساختار سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی موافقت کرد و مقرر شد ساختار تفصیلی آن برای ارسال به هیئت امنا، در کمیته‌ منتخب تدوین شود.

کاظمی افزود: این ساختار، با هدف چابک‌سازی و انسجام‌بخشی برای دستیابی به اهداف اسناد بالادستی پیشنهاد شده است که همه قوانین و ضوابط مربوط به سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در آن رعایت شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058833

وب گردی

وب گردی