۸۴ اختراع ثبت بین‌المللی شد

تا کنون یک هزار و ۷۰۶ درخواست در سامانه کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ثبت شده که از این تعداد ۲۸۲ پرونده برای حمایت تایید شدند. از میان پرونده‌های تایید شده نیز ۸۴ اختراع با حمایت این مرکز موفق به ثبت در دفاتر اختراع خارجی شدند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،کانون پتنت معاونت علمی و فناوری با حمایت ۹۰ درصدی خود از ثبت بین‌المللی اختراع در دفاتر خارجی مسیر پژوهشگران و مخترعان را در این حوزه هموار کرده‌است. شاید مخترعان بسیاری با فرایند ثبت بین‌المللی اختراع و پیچ و خم‌های آن آشنا نباشند اما با مراجعه به کانون می‌توانند از خدمات این مرکز برای پیمودن این مسیر بهره‌مند شوند.

با شروع فعالیت کانون روند ثبت اختراع شتاب گرفت. همچنین با فعالیت‌های ترویجی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اساتید و دانشجویان کشور، افراد بیشتری با حوزه مالکیت فکری آشنا شدند. همین اقدام گامی برای حرکت بیشتر برای ثبت اختراع شد. تاکنون یک هزار و ۷۰۶ درخواست در سامانه کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ثبت شده‌است که از این تعداد ۲۸۲ پروند برای حمایت تأیید شدند. از میان پرونده‌های تأیید شده نیز ۸۴ اختراع با حمایت این مرکز موفق به ثبت در دفاتر اختراع خارجی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058836

وب گردی

وب گردی