آمریکای جنایتکار حق ندارد از حقوق بشر دم بزند

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آمریکا بیشترین کشتار مردم در تاریخ را به نام خود ثبت کرده است و حق ندارد از حقوق بشر صحبت کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ناصر ابوشریف در کنفرانس بین‌المللی تروریسم دولتی و انتقام سخت که صبح امروز سه شنبه یکم بهمن ماه در سفارت سابق آمریکا برگزار شد، گفت: جنایات غربی را کاملا با سند و مدرک می‌توان به جهان ثابت کرد.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین جنایتکار جهان، تمدن غربی و آمریکا بوده که فیلم‌ها و اسنادش در حافظه تاریخی جهان ثبت شده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با مرور تاریخ مشخص می‌شود ظهور تمام ادیان آسمانی از منطقه آسیا بوده است و از قاره آمریکا هیچ تمدن آسمانی وجود ندارد.

ابو شریف گفت: آمریکا و غربی‌ها با کشتار سرخپوستان و سیاهپوستان و به بردگی گرفتن آنها با بی‌رحمی و تجاوز، حقوق بشر را نقض کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: آمریکا بیشترین کشتار مردم را در تاریخ به نام خود ثبت کرده است و حق ندارد از حقوق بشر صحبت کند.
وی افزود: دموکراسی در غرب و آمریکا جایی ندارد و وحشی‌گری و کشتار در خون‌های غربی‌ها جاری است.

ابو شریف عنوان کرد: مسئولان آمریکایی با ژست‌های بشر‌دوستانه قصد دارند از حقوق بشر صحبت کنند؛ اما در واقعیت دست آنها برای تمام ملت‌های آزاده رو شده است.

این فعال حقوق بشر گفت: آمریکا در جنگ جهانی دوم ۲۵۰ هزار نفر را در بمباران اتمی ژاپن نابود کرد؛ آیا این تمدن می تواند مدافع حقوق بشر در جهان باشد؟

وی افزود: آمریکا از قدرتش برای رفاه و عدالت مردم جهان استفاده نکرده است؛ بلکه تنها در راه جنایت و چپاول در جهان استفاده می‌کند.

به گفته ابو شریف؛ انواع جنایات علیه حقوق بشر در فلسطین در حال رخ دادن است. مردم مظلوم فلسطین سال‌ها است در محاصره قرار دارند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اگر ظلمی در حق یهودیان شد، این امر در اروپا و آمریکا اتفاق افتاد و یهودیان در آسیا و ایران از حقوق شهروندی برخوردار هستند.

وی با انتقاد از تمدن غربی بیان کرد: مسلمانان و یهودیان در ایران در صلح و دوستی با یکدیگر زندگی می‌کنند و این نمونه بارز رعایت حقوق بشر است.

ابو شریف بیان کرد: جبهه مقاومت و مسلمان هدفی مشترک دارند و آن برقراری عدالت و حفظ استقلال در جهان است. مسلمانان هیچ زمانی به فکر تجاوز به ملت و کشورهای دیگر نیستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: سردار سلیمانی الگوی تمام مسلمانان آزاده جهان بود که با شهادت خود درخت مقاومت را آبیاری کردند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1058844

وب گردی

وب گردی