تجلیل از قهرمان وزنه‌برداری کشور در واحد ایلام

وزنه بردار تیم ملی و دانشجوی واحد ایلام از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ایلام، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هم در بحث ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی دارای پتانسیل نرم افزاری و سخت افزاری لازم و کمک کار ورزش استان ایلام است.

میرزایی حیدری با تجلیل از علیرضا لطفی دانشجوی واحد ایلام و قهرمان کشور اضافه کرد: یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی کمک به شکوفایی استعدادهای علمی، پژوهشی و ورزشی است.

وی بیان کرد: قهرمانان ورشی باید در کنار قهرمانی و پیشرفت ورزشی، اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با داشتن رشته های مرتبط با تربیت بدنی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و اعضای هیات علمی مجرب و مجموعه ورزشی پیشرفته مکانی برای جوانان ایلامی و توسعه علمی ورزش استان است.

در این آیین علیرضا لطفی دانشجوی رشته علوم ورزشی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و قهرمان ورزنه برداری کشور نیز گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به ویژه رئیس دانشگاه، اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی و اداره تربیت بدنی دانشگاه سهم مهمی در قهرمانی اینجانب داشته و همه امکانات علمی و ورزشی دانشگاه برای پیشرفت جوانان و دانشجویان استان بسیج شده است.

وی گفت: تاکنون دارای 12 مدال کشوری شامل 9 مدال طلا و سه مدال نقره در رده سنی نوجوانان و جوانان و همچنین 3 مدال آسیایی هستم.

علیرضا لطفی دانشجوی آینده دار ایلام هم اکنون در ورزش 109 کیلوگرم روی سکو می رود و مهمترین برنامه وی تمرکز بر مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان است.

کد خبر: 1058849

وب گردی

وب گردی