شیخ زکزاکی می‌تواند عدالت و اسلام واقعی را در نیجریه برقرار کند

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه گفت: آمریکا و اسرائیل با همکاری دولت نیجریه قصد کشتن شیخ زکزاکی را دارند؛ زیرا به خوبی می‌دانند که وی قدرت برقراری اسلام ناب محمدی و عدالت را در نیجریه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جومای احمد کاروفی در کنفرانس بین‌المللی تروریسم دولتی و انتقام سخت که صبح امروز سه شنبه اول بهمن ماه در سفارت سابق آمریکا برگزار شد، گفت: زمانی که دولت نیجریه، مسلمانان را مورد قتل و غارت قرار می‌داد، خواهران و برادران ایرانی از ما حمایت کردند.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی همواره حامی مسلمانان مظلوم جهان بودند و از راه دور مسلمانان نیجریه را حمایت می‌کردند.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه بیان کرد: تروریسم دولتی آمریکایی تنها مختص به ایران نیست؛ بلکه آمریکا به همراه شیطان در کل جهان اقدامات تروریستی انجام می‌دهد.

به گفته کاروفی، در حال حاضر مردم جهان به واسطه انتخابات، به 2دسته پیروان حق و باطل تقسیم می‌شوند.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه گفت: سردار سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت در مسیر حق قرار داشتند و برای برقراری عدالت و دفاع از اسلام تلاش می‌کردند.

وی افزود: در حال حاضر تمامی افراد آزاده جهان باید آمادگی شهادت در راه اعتلای اسلام را داشته باشند، مانند سلیمانی که می‌دانست نهایت راهش شهادت خواهد بود.

کاروفی عنوان کرد: در حال حاضر جنبش مقاومت اسلامی در نیجریه به دنبال آزادسازی شیخ زکزاکی از دست دولت ظالم بوهاری است.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه گفت: آمریکا و اسرائیل با همکاری دولت نیجریه قصد کشتن شیخ زکزاکی را دارند؛ زیرا به خوبی می‌دانند که وی قدرت برقراری اسلام ناب محمدی و عدالت را در نیجریه دارد.

فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه با انتقاد از دولت نیجریه بیان کرد: دولت نیجریه باید بداند مسلمانان جهان مردم این کشور و شیخ زکزاکی به عنوان رهبر شیعیان نیجریه را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت مسلمانان جهان اسلام و خاورمیانه شد و قلب‌های مردم و ملت‌های مسلمانان جهان را به یکدیگر نزدیک کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058859

وب گردی

وب گردی