لزوم تقویت مدیریت اقتصادی و اجتماعی در کشور

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم بر لزوم تقویت مدیریت اقتصادی و اجتماعی کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به ۴۰ سال تحریم ایران، همچنان به دنبال شکوفایی و توسعه آن هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیت‌الله محمود محمدی عراقی در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، گفت: یکی از برکات خون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت مشخص شدن چهره واقعی دشمنان اسلام و انقلاب و سیاست های دروغین دفاع از حقوق بشر از نوع آمریکایی است.

وی ادامه داد: خون حاج قاسم مانند خون امام حسین(ع) و شهدای عاشورا ماهیت پلید و چهره شیطانی یزیدهای زمانه را نشان می‌دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم عنوان کرد: رهبر انقلاب روز تشییع پیکر شهید سلیمانی و شلیک موشک‌های سپاه به پایگاه هوایی آمریکایی عین‌الاسد را یوم الله نام گذاری کردند.

ایت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نعمت‌هایی نظیر آزادی، استقلال و خودباوری و عزت از راه انقلاب اسلامی برای مردم و مسلمانان به وجود آمده است. پس از شهادت سردار سلیمانی، نعمت‌هایی اعم از اتحاد، همدلی، آمادگی بیشتر برای مقاومت و انتقام سخت برای مسلمانان به وجود آمد که باید قدردان آن بود.

وی بیان کرد: منظومه فکری امام خمینی(ره) باعث تربیت سردار سلیمانی‌ها و حاجی‌زاده‌ها بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم بیان کرد: رهبر انقلاب در خطبه ۲۸ دی‌ماه ۹۸ تاکید کردند که باید قوی شویم؛ ما باید در این راستا گام‌های موثری برداریم و روز به روز شاهد پیشرفت فراوان جمهوری اسلامی باشیم. با توجه به ۴۰ سال تحریم ایران همچنان به دنبال شکوفایی و توسعه آن هستیم، ایران دارای قدرت دفاعی بالایی است و دنیا به آن اعتراف می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبری تاکید داشتند مدیریت اقتصادی و اجتماعی کشور باید در کشور قوی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058873

وب گردی

وب گردی