جذب دانشجوی دندان‌پزشکی را در دستور کار داریم/ اجرای تمام استانداردهای وزارت بهداشت در دانشکده پزشکی

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری از جذب دانشجوی دندان‌پزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

قهرمان محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جذب دانشجو در رشته دندان‌پزشکی واحد ساری گفت: جذب دانشجوی دندان‌پزشکی در دستور کار است؛ حدود 2 سال پیش موافقت اصولی جذب دانشجوی دندان‌پزشکی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کردیم و طی بازدیدهایی که مسئولان وزارت بهداشت از واحد ساری داشتند، استانداردهایی برای جذب دانشجویان دندان‌پزشکی فراهم کردیم.

او با بیان این که مسئولان وزارت بهداشت در چند روز آینده از امکانات دانشکده دندان‌پزشکی واحد ساری بازدید خواهند کرد، ادامه داد: متاسفانه فرآیند دریافت مجوز کمی طولانی شده و این در حالی است که تجهیزات جذب دانشجو را تا ترم 7 فراهم کردیم. البته برای ادامه کار نیاز به راه‌اندازی یک کیلنیک داریم که به محض دریافت مجوز جذب دانشجو این کیلینک به زودی را‌ه‌اندازی خواهد شد.

محمودی اظهار کرد: در حال حاضر اتاق فانتوم و دانشکده دندان‌پزشکی نیز راه‌اندازی شده و آماده به کار است؛ برای راه‌اندازی کیلنیک نیز ساختمانی در نظر گرفته شده که به‌زودی تاسیس خواهد شد و در آینده نزدیک در این رشته دانشجو جذب خواهیم کرد.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تاکید کرد: در حال حاضر تجهیزات پزشکی بسیار خوبی هم برای خود رشته پزشکی و دیگر رشته‌ها در دانشکده پزشکی وجود دارد و تمام استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشکده پزشکی واحد مشهد اجرا می‌شود.

او با بیان این که 30 کلاس استاندارد مجهز به ویدئو پروژکتور و کامپیوتر در دانشکده پزشکی واحد ساری وجود دارد، تصریح کرد: تمام کلاس‌هایمان هوشمند است؛ در حال حاضر 1300 دانشجو در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند که 550 نفر پزشکی و مابقی در سایر رشته‌ها هستند. همچنین 60 دانشجوی دکتری تخصصی در این دانشکده حضور دارند.

محمودی با تاکید بر این که 60 عضو هیات علمی تمام وقت در این دانشکده حضور دارند گفت: دانشکده پزشکی واحد ساری در راستای رسالت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درصدد است تا موجب توسعه و بهبود سلامت جامعه و ارتقای موقعیت علمی دانشکده در عرصه ملی شده و ارتقا و بهبود شاخص‌های آموزش، پژوهش و بهداشتی درمانی را فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058895

وب گردی

وب گردی