57 دفتر غیر مجاز گردشگری برای پلمب به پلیس اماکن معرفی شد

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت : تعداد 57 دفتر غیر مجاز گردشگری از ابتدای سال 98 جهت پلمپ به پلیس اماکن معرفی شده است .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه ، شناسایی و برخورد با دفاتر غیر مجاز در حوزه گردشگری در مقایسه با مدت مشابه در سال 97 یک رشد 50 درصدی داشته است،گفت: سالم سازی فضای صنعت گردشگری در سطح استان تهران یکی از اهداف کوتاه مدتی بود که با کمک بخش خصوصی در حال تحقق و اجرایی شدن است.

جانفشان با اشاره به اینکه، تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع در تاسیس کسب کارهای گردشگری در استان تهران سبب شده است تا از ابتدای سال 98 افراد واجد شرایط به گونه ای راحت تر نسبت به گذشته مجوز تاسیسات گردشگری را دریافت کنند گفت: عدم تعهد به پاسخگویی به گردشگران مهمترین دلیلی است که غیر حرفه های صنعت گردشگری به دنیال آن هستند تا به صورت غیر قانونی در این حوزه فعالیت کنند.

وی افزود: بی شک بازرسی و نظارت های معاونت گردشگری استان تهران به گونه ای در حال پیشرفت است که شرایط برای فعالیت غیر مجاز ها سختتر از گذشته خواهد شد و انتظار ما از شهروندان این است تا قبل از حصول اطمینان از مجوز دفاتر خدمات مسافرتی و تاریخ اعتبار آن از خرید بسته سفر خوداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058902

وب گردی

وب گردی