نیروی انسانی عنصر مهم در سند تحول و توسعه سازمان‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه در سند تحول و توسعه، نیروی انسانی یک عنصر مهم است، گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با داشتن نیروی انسانی (کارمند و اعضاء هیأت علمی) با انگیزه و پای کار در این خصوص سرآمد است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در چهاردهمین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری استان گفت: در استان بوشهر 11 واحد و مرکز آموزشی در حال فعالیت هستند. 16 هزار دانشجوی فعال، 270 عضو هیأت علمی و 500 کارمند و رشته های تحصیلی متعدد که از مقطع کاردانی تا ی در دانشگاه های استان وجود دارد، نقطه قوتی است که می تواند متناسب با برنامه های هدفمند علاوه بر پیشبرد اهداف و مأموریت های دانشگاه در خدمت رسانی به جامعه و کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در سند تحول و توسعه، نیروی انسانی یک عنصر مهم است، اظهار داشت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با داشتن نیروی انسانی (کارمند و اعضاء هیأت علمی) با انگیزه و پای کار در این خصوص سرآمد بوده که می توان به مدد آنها ظرفیت های بکر استان را در تمام حوزه ها به برنامه های قابل اجرا تبدیل و فعالیت های بزرگی را پی ریزی کرد.

عبدالهی با بیان اینکه یکی از رموز اقتصاد مقاومتی، اتکا و اعتماد به ظرفیت های داخلی و عدم چشم داشت به عوامل بیرون از کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید خود با بهره گیری از اسناد بالا دستی و درک جامع و فراگیر از نیازهای کشور به توصیه های رهبری اهتمام جدی دارد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مردمی و انقلابی و بدون وابستگی به جناح یا نهاد دولتی است، ادامه داد: به عنوان یک مجموعه مردمی، ورود به مسائل جامعه و قرار دادن ظرفیت های دانشگاهی برای رفع نیازهای مردم و کشور را وظیفه خود می داند.

همچنین در این جلسه مباحثی در موضوعاتی همچون علوم و فنون نفت، گاز و پتروشیمی، ایجاد سرای نوآوری تأسیسات هسته ای، گزارشی از رویداهای استارت آپی و علمی و پژوهشی استان بوشهر مطرح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058910

وب گردی

وب گردی