دومین نمایشگاه شتاب‌‌‌دهنده‌‌‌های دانشگاه آزاد، دهه فجر آینده برگزار می‌‌شود

مدیرکل آموزش فناوری و امور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با به‌کارگیری افراد متخصص، اقدامات اساسی در حوزه فناوری ترتیب دهند تا سال آینده بتوانیم دومین نمایشگاه شتاب‌دهنده‌ها را در دهه فجر برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حامد معیری مدیرکل آموزش فناوری و امور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در همایش اولین نمایشگاه شتاب‌دهنده‌های آزاد که در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل سراهای نوآوری شامل سه جز اصلی تحت عنوان شتاب دهنده، مرکز رشد و پارک علم و فناوری می‌شود؛ در این نمایشگاه از ۲۰ شتاب دهنده برتر کشور دعوت شده است تا چرخه فناوری به خوبی تکمیل شود.

وی افزود: مدعوین این نمایشگاه از مسئولان واحدها نیز هستند؛ همچنین فیلترهایی را برای حضور افراد در این نمایشگاه داشتیم تا افراد دغدغه‌مند این حوزه شناسایی شوند.

معیری گفت: در این نمایشگاه دو فرصت برای شتاب‌دهنده‌ها فراهم شده است؛ ابتدا هر شتاب‌دهنده می‌تواند به مدت ۱۰ دقیقه سخنرانی داشته باشد تا فعالیت های خودش را تشریح کند؛ همچنین به هر کدام از شتاب دهنده ها غرفه های مجزا داده شده است تا فعالیت های خود را اعم از عقد قرارداد و ارتباط گیری موثر، به صورت بهتری انجام دهند.

مدیرکل آموزش فناوری و امور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند با به کارگیری افراد متخصص، اقدامات اساسی در حوزه فناوری ترتیب دهند تا سال آینده بتوانیم دومین نمایشگاه شتاب‌دهنده‌ها را در دهه فجر برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058936

وب گردی

وب گردی