امدادرسانی و همدردی با مردم سیل‌زده یک تکلیف است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: امداد رسانی، همدردی و تأمین مایحتاج زندگی مردم عزیز سیل‌زده یک تکلیف است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، احسان کامرانی رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شرق استان هرمزگان علاوه‌بر همدردی با خانواده‌های سیل‌زده اظهار کرد: مردم و مسئولان یک بار دیگر با همدلی و حضور به‌موقع درمناطق سیل‌زده با نجات هموطنان و کمک‌های مادی و معنوی خود وحدت به‌معنای واقعی را به نمایش گذاشتند.

رئیس بسیج اساتید استان هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نیز به‌عنوان مجموعه مردمی از ابتدای این سیل در کنار هموطنان عزیز بود، بیان کرد: این دانشگاه از همان ساعات ابتدایی وقوع سیل با تشکیل ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان و جمع‌آوری کمک‌های مادی و معنوی کار خود را آغاز کرد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با قدردانی از تمام مردم از قشرهای مختلف، دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی افزود: کمک به مردم سیل‌زده یک فرصت طلایی بود که مردم و مسئولان به خوبی از آن استفاده کردند و با نیت پاک خود به یاری این عزیزان شتافتند.

وی حل مشکلات و موانع کشور را یکی از مأموریت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: استادان،کارکنان و دانشجویان این آمادگی را دارند تا در قالب نیروهای جهادی در مواقع ضروری به کمک مردم بشتابند و در این امر خیر سهیم باشند.

وی رفع مشکلات و موانع کشور یکی از ماموریت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی دانست و اظهار کرد: استادان ،کارکنان و دانشجویان این آمادگی را دارند تا در قالب نیرو های جهادی در مواقع ضروری به کمک مردم بشتابند و در این امر خیر سهیم باشند.

گفتنی است، تشکیل ستاد کمک‌رسانی، اعزام گروه‌های جهادی دانشگاه به مناطق سیل‌زده، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل تخصیص یک روز از حقوق استادان و کارکنان به همراه تخصیص چند کامیونت محموله از سراسر واحدهای استان و حضور مسئولان دانشگاه در مناطق سیل‌زده بخشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در سیل اخیر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058960

وب گردی

وب گردی