برگزاری کارگاه آموزشی تبیین مبانی فکری و تاریخی انقلاب اسلامی ایران در واحد کرج

کارگاه آموزشی تبیین مبانی فکری و تاریخی انقلاب اسلامی ایران ویژه استادان گروه معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، کارگاه یکروزه آموزشی تبیین مبانی فکری و تاریخی انقلاب اسلامی ایران به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با همکاری گروه معارف اسلامی این دانشگاه و مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور محمدرضا مرندی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد؛ استادان گروه معارف اسلامی به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با مبانی فکری و تاریخی انقلاب اسلامی ایران به بررسی سیر تاریخی نظریه ولایت فقیه، مبانی اعتقادی، فقهی، کلامی و فلسفی ولایت فقیه، چیستی مردم‌سالاری و مردم‌سالاری دینی و نیز ضرورت مردم‌سالاری دینی در جامعه امروز پرداختند.

از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی می‌توان به معرفت‌افزایی استادان در دروسی مانند اندیشه‌های اسلامی، وصایای امام‌‌خمینی(ره) و ... اشاره کرد که در پایان این دوره استادان حاضر با بهره‌گیری از محتوای این کارگاه، مبانی فکری را به صورتی ملموس در کلاس‌های درس ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1058974

وب گردی

وب گردی