محیط زیست موضوعی لوکس نیست و با تار و پود زندگی عجین است

دبیر کمیته محیط زیست کلانشهرها گفت: در حال حاضر مسئله محیط زیست دیگر موضوعی لوکس نیست و با تار و پود ما در زندگی عجین شده است و کلانشهرهای کشور باید با اولویت به موضوعات محیط زیست ورود پیدا کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چهارمین نشست کمیته تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار کلانشهرهای کشور به میزبانی شهر یزد برگزار شد.

در این نشست شینا انصاری دبیر کمیته محیط زیست کلانشهرها ضمن تشکر از میزبانی شهرداری یزد گفت: یکی از چالش های حال حاضر کلانشهرها موضوع آلودگی هوا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون اغلب کلانشهرهای کشور با معضل آلودگی هوا بخصوص در فصول سرد سال مواجه هستند و با توجه به تقارن این نشست با هفته هوای پاک، موضوع این نشست با محوریت تحلیل قانون هوای پاک و آیین نامه های اجرایی مواد مرتبط آن برگزار می شود.

انصاری گفت: در حال حاضر مسئله محیط زیست دیگر موضوعی لوکس نیست و با تار و پود ما در زندگی عجین شده است و کلانشهرهای کشور باید با اولویت به موضوعات محیط زیست ورود پیدا کرده و با تعامل، همکاری و ارتباطات فرابخشی سعی در انتقال تجربیات موفق خود داشته و کیفیت زندگی شهروندان را بهبود بخشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059024

وب گردی

وب گردی