نشست تخصصی «تمدن نوین اسلامی متناظر بر بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد

نشست تخصصی با موضوع «تمدن نوین اسلامی متناظر بر بیانیه گام دوم انقلاب» به‌همت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست تخصصی با موضوع «تمدن نوین اسلامی متناظر بر بیانیه گام دوم انقلاب» به‌همت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با حضور رحمت حاجی‌مینه و علی احمدزاده مدیران پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب، علیرضا گلشنی معاون پژوهشی مرکز تعالی علوم انسانی و هنر و علی پارسا، مدرس دانشگاه پیام نور، اساتید و دانشجویان واحد تهران غرب در سالن جلسات دانشکده علوم انسانی مجتمع پیامبر اعظم برگزار شد.

در ابتدای نشست حاجی مینه، اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های پژوهشکده تمرکز بر بیانه گام دوم بوده که مسئولیت آن به گروه پژوهشی مطالعات راهبردی واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا تاکنون سلسله نشست‌هایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و تهران شمال برگزار شده است و سومین نشست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد.

احمدزاده، مدیر اجرایی پژوهشکده با ارائه گزارشی از ساختار پژوهشکده و فعالیت‌های آن گفت: سه گروه متشکل از گروه پژوهشی مطالعات راهبردی، مطالعات بنیادی و مطالعات تحقیقات میدانی در پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارند و همچنین در خصوص بیاینه گام دوم، ده استان بعنوان استانهای معین قرار است سلسله نشست‌های تخصصی با عناوین مختلف را در واحدهای مختلف برگزار کنند.

وی با اشاره به سایر فعالیت‌های پژوهشکده افزود: از استادان و کارکنان می خواهیم تا اگر طرح، ایده و پژوهشی درخصوص سواد انقلابی و یا آسیب‌های اجتماعی با تکیه بر مفاسد اخلاقی دارند به پژوهشکده اعلام کنند.

در ادامه علیرضا گلشنی، و علی پارسا، پیرامون تمدن نوین اسلامی متناطر با گام دوم انقلاب به ایراد سخنرانی پرداختند.

این نشست با پرسش و پاسخ حاضرین به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059047

وب گردی

وب گردی