دومین طرح «همیار لبیک» برگزار می‌شود

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک، طرح «همیار لبیک» را در دومین ماه متوالی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، در راستای ترویج فرهنگ زیارت و ارتباط موثر با مخاطبان و علاقمندان سایت لبیک، طرح «همیار لبیک» را در دومین ماه متوالی برگزار می‌کند. در این طرح، علاقمندان می‌توانند با ارسال محتوای ادبی، مناسبتی، عکس نوشته، تفسیر موضوعی قرآن کریم، مهدویت شناسی، اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی ومعرفت در زیارت به عنوان «همیار لبیک» باشند.

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان هر ماه به یک اثر برتر نگین انگشتری از سنگ حرم مطهر سیدالشهدا (علیه السلام) هدیه خواهد داد.

گفتنی است، این طرح از روز ۱۳ ربیع الاول همزمان با هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) کلید خورد و در دو ماه گذشته آثار علاقمندان در موضوعات مطرح شده به ستاد ارسال شد. تعدادی از آثار برتر هم با نام شرکت کننده در سایت لبیک، شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام لبیک منتشر گردیده است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس لبیک در شبکه‌های اجتماعی سروش، ایتا و تلگرام با ذکر مشخصات کامل و شماره تماس ارسال کنند. همچنین با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، رحلت حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) می‌توانید در بخش‌های مختلف این طرح با توجه به این مناسبت‌ها اثر خود را ارسال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059057

وب گردی

وب گردی