احداث ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد بشاگرد به زودی  آغاز می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در بازدید از مناطق سیل زده بشاگرد در استان هرمزگان گفت: کمک به توسعه مناطق محروم ، از خواسته های اساسی دانشگاه آزاد اسلامی است که در همین راستا کلنگ ساخت مجموعه آموزشی این شهرستان به زودی به زمین زده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بشاگرد، احسان کامرانی در ادامه نظارت و بازدید از کمک های دانشگاهیان به مناطق سیل زده شرق استان هرمزگان وارد بشاگرد شد و از مجموعه ساختمان اداری، کلاس های درس و زمین مورد نظر برای احداث ساختمان مرکز جدید بشاگرد بازدید کرد و سپس در معیت نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان در جلسه شورای اداری شهرستان بشاگرد شرکت کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت جامعه است و علاقه مند است با ورود در عرصه های خدمت رسانی، دین خود را در حوزه های علمی و پژوهشی به مردم عزیز ادا نماید افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با سیاست خدمت رسانی به مناطق محروم، کار خود را دنبال می کند و به زودی با ساخت مجموعه آموزشی در این منطقه تغییراتی در حوزه پیشرفت های علمی منطقه خواهیم دید.

این مقام مسئول از مسئولان این شهرستان خواست: تا با برداشتن موانع احتمالی در توسعه دانشگاه کمک کنند زیرا این دانشگاه یک نهاد مردمی است که برای خدمت به مردم بنا شده و تمام دارایی آن متعلق به مردم است و توسعه آن تنها به نفع مردم آن منطقه است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های هرمزگان با بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان در بخش های صعب العبور و سیل زده گافر و پاراموند حضور یافت تا بر روند کمک رسانی و توزیع اقلام، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به این منطقه محروم نظارت کند.

در این بازدید، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، رئیس دبیرخانه هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد بشاگرد کامرانی را همراهی می کردند.

کد خبر: 1059069

وب گردی

وب گردی