تأثیر ویروس کرونا روی هواوی

هواوی به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری یک کنفرانس را به تاریخ دیگری موکول کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالی که شهر ووهان در چین به دلیل ویروس Corona در قرنطینه است، نهادهای بهداشتی در سراسر جهان زنگ خطر را به صدا در آورده‌اند. در حالی که سازمان بهداشت جهانی اجلاس بحران برگزار کرده است هواوی نیز در کشور خود از این قضیه مصون نماند و تحت تأثیر این ویروس قرار گرفت.

کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی «Huawei Developer Conference Cloud 2020» یا «HDC Cloud 2020» قرار بود از 11 تا 12 فوریه در شهر شنژن برگزار شود. با این حال اعلام شد که این همایش به دلیل وقایع مربوط به گسترش ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

هواوی به دلیل ویروس کرونا تاریخ برگزاری کنفرانس را تغییر داد

در وب سایت آماده شده برای کنفرانس، تاریخ‌های جدید 27 تا 28 مارس برای برگزاری آن تعیین شده است. HDC Cloud کنفرانسی برای کاربران سازمانی و توسعه دهندگان مشغول به کار روی فناوری‌های ابری است.

هواوی هدف از برگزاری این کنفرانس را «می‌خواهیم دست آوردهای هواوی در زمینه تکنولوژی‌های ICT در 30 سال گذشته را به اشتراک بگذاریم. به‌ویژه پردازنده‌های Kunpeng و Ascend که موتورهای قدرتمند توسعه تکنولوژی در آینده خواهند بود» اعلام کرد.

البته هواوی تنها شرکتی نیست که تحت تاثیر ویروس کرونا مجبور به تعویق انداختن کنفرانس خود شده است بلکه سایر شرکت‌ها نیز در حال برنامه‌ریزی برای به تعویق انداختن رویدادهای خود هستند. به همین ترتیب همه سفرها در فرودگاه و راه آهن شهر 11‌میلیون نفری ووهان کنسل شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059080

وب گردی

وب گردی