راه اندازی مراکز مشاوره دانشجویی در اولویت قرار گیرد

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ادغام دو حوزه فرهنگی و دانشجویی، مهم‌ترین وجه مشترک این دو حوزه بحث مشاوره است؛ لذا ضرورت دارد راه‌اندازی مراکز مشاوره در زمینه‌‌های مختلف در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، علی‌رضا صامت در کارگاه آموزش‌های تخصصی حوزه دانشجویی و بررسی آیین‌نامه‌های اجرایی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی تقویت مهارت‌های علمی و تجربی کارشناسان است.

وی تصریح کرد: «با توجه به ادغام دو حوزه فرهنگی و دانشجویی، مهم‌ترین وجه مشترک این دو حوزه بحث مشاوره است؛ لذا ضرورت دارد راه‌اندازی مراکز مشاوره در زمینه‌‌های مختلف در اولویت قرار بگیرد.»

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: حوزه دانشجویی در بحث تربیتی و پرورشی دانشجویان مؤثر است که می‌تواند در توانمندسازی دانشجویان نقش بسزایی را ایفا کند.

صامت اظهار کرد: این جلسه به منظور هم‌اندیشی و تبادل نظر درباره سیاست‌های کلی حوزه دانشجویی و تبادل نظر میان اعضا تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم راهکارهای علمی و عملی مناسبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059088

وب گردی

وب گردی