سـلف سـرویس دانشجویی مکانیزه در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار افتتاح شد

سلف سرویس‌ دانشجویی مـکانیزه‌ و مـجهز دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، با حضور محمدباقر نـوبخت معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ، سلف سرویس جدید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در زمینی با مساحت بیش از ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه ساخته شده است.
این سلف سرویس دارای رستوران وی آی پی(VIP) و همچنین فضاهای جداگانه‌ای با ظرفیت پخت و آماده‌سازی ۴ هزار پرس غذا در روز، مجهز به تمام تجهیزات صنعتی پخت و پز، آماده‌سازی و سرو غذا با پشتیبانی فضاهای جانبی شامل تراس و سالن‌های غذاخوری با ویو کامل دریا، واحد انبارهای نگهداری مواد اولیه، واحد سردخانه ۲۰ تنی زیر صفر و بالای صفر و فضاهای اداری و خدماتی است.
دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به‌عنوان مهم‌ترین و تخصصی‌ترین دانشگاه کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای ۳ دانشکده، مهندسی دریا، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در ۴۲ رشته تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی است که بیش از ۳ هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزامات آموزشی دریانوردان (STCW78) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.
گفتنی است در این آیین موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، نصیری رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059097

وب گردی

وب گردی