هلاکت شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان/ کشف چندین سلاح و مهمات جنگی

دادستان ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان بامداد امروز، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر، به هلاکت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن گل محمدی دادستان ایرانشهرگفت: به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه‌ مجدد توسط یک شرور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته سرانجام شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره‌ی مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می‌دید و به سمت مامورین تیراندازی می کرد، با رعایت قانون بکارگیری سلاح به هلاکت رسید.

دادستان ایرانشهر تصریح کرد: از این شرور چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این فرد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه، حمله به خودرو‌های گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کرددن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت‌های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

محسن گل محمدی دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده‌ای را تاکنون بجهت برقراری امنیت منطقه کرده اند، گفت: مبارزه‌ جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059107

وب گردی

وب گردی