دومین جشنواره «کتاب انقلاب» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

دومین جشنواره «کتاب انقلاب» به‌مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت تولیدات علمی حوزه انقلاب برگزار می‌شود.

اکبر اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درخصوص برگزاری جشنواره ویژه بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: جشنواره «کتاب انقلاب» از سال گذشته به‌مناسبت سالگرد انقلاب با محوریت تولیدات علمی استادان و دانشجویان در حوزه انقلاب اسلامی طرح‌ریزی شده که دومین دوره آن نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب‌هایی با محوریت انقلاب اسلامی، رساله‌های مقطع دکتری، پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و پژوهش‌های استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این جشنواره به داوری گذاشته‌ می‌شود.

رئیس مرکز فرهنگی و دانشگاهی امام خمینی و انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: فرهیختگان دانشگاه، آثار و برون‌دادهای علمی خود را که در چهار سال اخیر تدوین و منتشر کرده‌اند، می‌توانند در دومین جشنواره کتاب اول مشارکت کنند.

اشرفی با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: تاکنون آثاری از پژوهشگران دانشگاه به دبیرخانه علمی جشنواره ارسال شده که باتوجه به استقبال بی‌نظیر دانشگاهیان در سال گذشته، انتظار می‌رود امسال نیز تا پایان فرصت ارسال آثار، بیش از هزار اثر برای داوری دریافت شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهیختگان دانشگاه آزاد تا 22 بهمن سال جاری فرصت دارند تا اثر تمام متن خود را به دبیرخانه جشنواره کتاب انقلاب ارسال کنند. صاحبان سه اثر برتر در هر یک از حوزه‌های اعلام شده(کتاب، رساله، پایان‌نامه‌ و پژوهش‌های موردی) در زمینه‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059129

وب گردی

وب گردی