سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کیش و چابهار منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان واحدهای کیش و چابهار را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، مجتبی دستوری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و حبیب پیری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار منصوب کرد.

در متن احکام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به سرپرست واحد کیش، آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

گفتنی است مجتبی دستوری دارای مدرک دکترای تخصصی مدیریت مالی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش است و دارای سوابقی ازجمله سرپرست واحد، معاون مالی و اداری و مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش، مدیر تحقیق و توسعه بورس کالای بیمه ایران و... است.

دکتر طهرانچی طی نامه‌ای ضمن موافقت با استعفای محمدرضا قائدی رئیس سابق واحد بین‌المللی کیش، از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه ای خطاب به سرپرست واحد چابهار افزود: بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

حبیب پیری عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان است که سوابقی ازجمله مسئول راه‌اندازی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زهک، فرماندار زهک، مدیر امور اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و... را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059139

وب گردی

وب گردی