امکان برخورداری بیماران  از بهترین درمان ها در جراحی های دهان، فک و صورت

شعار  هجدهمین کنگره انجمن جراحان دهان ، فک و صورت ایران جراحی با کمترین عوارض است بنابراین با توجه به این شعار بیشتر به  روش‌های نوین کمتر تهاجمی ، تکنولوژی‌های جدید و موارد مرتبط توجه خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دکترکاظم خیابانی دبیر علمی هجدهمین کنگرۀ انجمن جراحان دهان ، فک و صورت ایران و دهمین همایش ایمپلنت خلیج فارس گفت: کنگره جراحان دهان ،فک و صورت دارای پنل های مختلفی در محورهای متعدد است که سعی کردیم اکثریت موضوعات این رشته را مورد بررسی قرار دهیم و کار جالبی که سعی داریم انجام دهیم این است که در هر پنل افرادی با دانش روز حضور داشته باشند و با اضافه کردن سخنرانان خارجی به هر پنل یک سازگارسازی دانش افراد ایجاد شده و محورها و عناوین همه باهم هماهنگ گردد برای این‌منظور نیز گروههای علمی هر پنل از مدتها پیش تشکیل شده است بطور کلی می توان گفت این‌کنگره موضوع محور است و نه سخنران محور.

دکتر خیابانی گفت: به عنوان مثال در آسیب شناسی و بازسازی در ناحیه فک و صورت در یک پنل افراد با تخصص های مختلف و تحت هدایت یک مسئول و هماهنگ کننده پنل دور هم جمع شده اند تا در نهایت به یک نتیجه قابل قبول و قابل استفاده کلینیکی برسیم.


وی افزود: یکی از محورهای اصلی که در کنگره جراحان فک و صورت امسال و بیشترین زمان را در پنل ها به خود اختصاص داده مربوط به ناهنجاری های شکاف لب و کام و موارد مربوط به آن است که در واقع درمان‌های تیمی بلندمدت را مد نظر قرار داده ایم تا بتوان برای این بیماران که اکثرا از قشرهای محروم جامعه هستند خدمات قابل قبولی ارائه داد.
این متخصص جراحی دهان و فک و صورت تاکید کرد: ما در این کنگره سعی کرده ایم تا جایی که می‌توانیم روش‌های نوین و درمان‌های تیمی را بازگو کنیم درمان هایی که در بلندمدت بشود تا جای ممکن بیماران را به حالت مطلوب از لحاظ زیبایی چهره و عملکرد ، تکلم،تغذیه و... برسانیم.
وی تاکید کرد: پیشرفتهای شگرف دهۀ گذشته در این رشته همگام با تحول سریع علوم و فن آوری در عرصه های مختلف دانش، محرک و مشوق متخصصان این رشته در بکارگیری جدیدترین تکنولوژی ها ی تشخیصی ودرمانی بوده بطوری که فن آوری نوین از مرحلۀ طراحی فراتر رفته و قدم در حیطۀ عمل و جراحی گذاشته است.
دکتر خیابانی افزود: خوشبختانه بسیاری از همکاران در کشور ما از این قافله عقب نمانده و علیرغم محدودیتهای سیاسی و اقتصادی موجود،در بسیاری موارد همسطح و هم طراز با کشورهای پیشرفته در عرصۀ تکنولوژی های نوین فعالیت می کنند. استفاده از تکنولوژی های نوین نه تنها امکان برخورداری از بهترین درمانها رابه بیماران می دهد، در عین حال بروز مشکلات و عوارض جراحی را به حداقل می رساند.


هیجدهمین کنگرۀ انجمن جراحان دهان ، فک و صورت ایران با شعار " جراحی با کمترین عوارض با رویکرد ویژه به تکنولوژی های نوین" به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد همچنین در کناراین رویداد دهمین سمپوزیوم ایمپلنت خلیج فارس و هشتمین سپوزیوم پژوهشی محققین جوان برگزار میشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059151

وب گردی

وب گردی