نمایندگان اصلاح‌طلب اعتماد عمومی را خدشه‌دار کردند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز درباره برخی از اصلاح‌طلبان که به شورای نگهبان فشار وارد می‌کنند، گفت: این افراد روزهایی که باید کار می‌کردند با فعالیت خود اعتماد عمومی را خدشه‌دار کردند.

ایاز سپهری در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره برخی از اصلاح‌طلبان که برای تایید صلاحیت کاندیداها به شورای نگهبان فشار وارد می‌کنند، گفت: این افراد روزهایی که باید کار می‌کردند با فعالیت خود اعتماد عمومی را خدشه دار کردند که این امر در نهایت منجر به ضربه خوردن نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: برخی نمایندگان رد صلاحیت شده به خاطر فسادهای مالی و دیگر فعالیت‌ها شرایط حداقلی برای حضور در مجلس را نیز به دست نیاوردند.

سپهری با اشاره به برخی رفتارهای نمایندگان اصلاح‌طلب اظهار کرد: همین طیف کارهایی را انجام دادند که در شأن نماینده مجلس شورای اسلامی نبود. برخی از صحبت‌های آن‌ها منجر به تشویش در افکار عمومی شد که شورای نگهبان باید در شرایط جدید این موضوعات را در نظر بگیرد.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز اصلاح طلبان به دنبال مجلسی آرام و بدون هیچ واکنشی هستند.

سپهری با اشاره به سابقه مجلس در سوال از وزرای دولت گفت: نمایندگان بارها وزیر استیضاح شده را با رأی خود تایید کردند که همین نشانه بی کفایتی آن‌ها است. البته همین افراد از شفافیت آرا فرار می‌کردند.

وی با اشاره به طیف اصلاحات گفت: این طیف از مجلسی ترس دارند که طرح‌های روی زمین مانده را به تصویب برساند که البته همین برنامه‌ها توانایی تحول در کشور را دارند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز درباره وظیفه شورای نگهبان دربرابر فشارهای وارد شده از سوی طیف خاصی گفت: این نهاد کشور باید بر اساس صلاح مردم و نه منافع جناح سیاسی کار کند. شورای نگهبان باید منافع نظام و مردم را در نظر بگیرد و نماینده‌ای که هیچ کارکرد مثبتی نداشته به مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی راه ندهد. عده‌ای با عملکرد خود اعتماد مردم را از بین بردند در حالی که اساس کار شورای نگهبان بر اطمینان مردم به نظام است.

سپهری درباره لیستی رأی دادن مردم در انتخابات پیش رو گفت: فرد اصلح را باید راهی مجلس کرد؛ اما در شرایط فعلی دوباره شاهد لیستی رأی دادن از سوی مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059166

وب گردی

وب گردی