برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی هیئت‌های اندیشه‌ورز در واحدساری

نخستین نشست هم اندیشی هیأت های اندیشه ورز علوم انسانی و هنر استان های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ساری، نخستین نشست هم اندیشی هیأت‌های اندیشه ورز علوم انسانی و هنر استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و قزوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن خیری رئیس مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیأت اندیشه ورز استانی در واحد ساری برگزار شد.

خیری در این نشست گفت: علوم انسانی به صورت خاص و سایر علوم باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و این امر با مدیریت جهادی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت ها و مسئولیت های هیأت های اندیشه ورز استانی اظهار داشت: ضروری است این هیأت در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت کمی و کیفی نشریات و تألیف کتب درسی و مرجع، هم افزایی ملی انسجام داشته و از اساتید با سوابق پژوهشی و آموزشی قوی در کارگروه های استانی استفاده شود.

حجت الاسلام خیری هیأت های اندیشه ورز استان ها را قوه عاقله مرکز مطالعات معاونت علوم انسانی و هنر دانست و افزود: مهمترین عرصه فعالیت های دانشگاهی در این هیأت، هویت سازی، مسئله محور بودن و نظارت بر کار دانشگاه با مدیریت جهادی است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای هم افزایی و ارتقای جایگاه علوم انسانی و هنر و نیز هدایت دانشگاه به سمت تمدن اسلامی مسئولان هیأت های اندیشه ورز استانی جلساتی مشترک با اعضای هیأت علمی و اندیشه ورز برگزار کرده و به بررسی مشکلات و حل مسئله اقدام و راهکارهای مناسب را ارائه می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059196

وب گردی

وب گردی