دعوت از مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور برای حضور در دانشگاه صداوسیما

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما از دعوت مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما برای حضور در این دانشگاه خبر داد.

سجاد فخرایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما از حسام‌الدین آشنا مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، گفت: این دعوت برای حضور و پاسخگویی در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه صداوسیما پیرو موضع‌ها و صحبت‌های اخیر پیرامون سازمان صداوسیما صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی قصد دارد نشستی تخصصی برای روشنگری و رفع ابهامات در بحث عملکرد و تعامل سازنده بین دولت و سازمان صداوسیما برگزار کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به شکاف‌های موجود بین دولت و سازمان صداوسیما عنوان کرد: بخش اعظم شکاف‌ها و عدم همکاری بین دولت و رسانه ملی به خاطر کم‌کاری مسئولان دولتی است.

وی با اشاره به سخنان مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور مبنی بر اینکه تریبون و رسانه برای بیان نظرات و مواضع دولت و شخص آشنا وجود ندارد، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما به عنوان قطب نخبگانی رسانه کشور، تریبونی را در اختیار آشنا قرار خواهد داد تا وی در حضور نخبگان رسانه‌ای کشور، مواضع خود را بیان کند.

فخرایی با بیان اینکه دانشگاه صداوسیما متصل به سازمان صداوسیماست، خاطرنشان کرد: آشنا با حضور در این دانشگاه در واقع سخنان خود را به مسئولان رسانه ملی منتقل می‌کند.

این دانشجوی دانشگاه صداوسیما بیان کرد: در نشستی که آشنا در آن سخنرانی خواهد کرد، از سوی سازمان صدا و سیما برخی از مجریان مطرح نظیر امیرحسین ثابتی، وحید یامین‌پور و محسن مقصودی حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اگر حسام‌الدین آشنا دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما برای حضور در این دانشگاه را قبول نکند، بسیج در مرحله بعدی اقدام به انتشار بیانیه‌ای با محوریت انتقادات وارد به عملکرد رسانه‌ای دولت خواهد کرد.

فخرایی درباره برنامه‌های تلویزیونی موفق با مخاطبان بسیار که با فشار دولت بر سازمان صداوسیما، ساخت آنها متوقف شده است، گفت: آشنا باید در مناظره‌ای پاسخگوی سوالات و ابهامات مجریان این برنامه‌ها باشد.




انتهای پیام/

کد خبر: 1059204

وب گردی

وب گردی