برگزاری مسابقات ورزشی دهه فجر و بزرگداشت سپهبد سلیمانی

مسابقات بزرگداشت ایام الله دهه فجر و همینطور گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در واحد مشهد برگزارخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا متجدد رئیس تربیت بدنی واحد دانشگاه آزاد واحد مشهد گفت: در ایام الله دهه فجر و همینطور به مناسبت گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دوره مسابقات فوتسال درون واحدی بین کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها برگزار خواهد کرد که افتتاحیه این بازی ها از روز یکشنبه و با حضور ۸ تیم در سالن سرپوشیده مشهد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین از نوزدهم بهمن ماه و به میزبانی واحد مشهد، جشنواره استانی بین واحد های دانشگاهی مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد. ۸ تیم شرکت کننده در این رقابت ها عبارت‌ا‌ند از نیشابور، قوچان، سبزوار، مشهد، تربت حیدریه، تایباد، سرخس و بردسکن هستند.

رئیس شورای عالی ورزش استان خراسان رضوی افزود: تصمیم داریم در صورت رسیدن به جمع بندی نهایی جشنواره ورزش های همگانی را با رشته هایی نظیر بسکتبال ۳ نفره، پرتاب دارت، طناب کشی و تنیس روی میز برای دختران و پسران در دانشگاه آزاد واحد مشهد برگزار کنیم. همچنین پیوست فرهنگی مسابقات نیز جشنواره دهه فجر و همچنین گرامی داشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جشنواره های قهرمانی کشوری بر اساس تقویم در رشته های هندبال دختران و فوتسال و فوتبال پسران تیم ها را تا پایان سال به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

متجدد در ادامه به جدی شدن طرح مسابقات مشترک درون استانی بین سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: این طرح با موافقت سازمان مرکزی هم همراه شده است و در صورت رسیدن به جمع بندی در سال آینده عملیاتی خواهد شد. طبق این طرح مسابقات درون استانی این سه استان به صورت مشترک برگزار می شود که از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059213

وب گردی

وب گردی