اقامت در بهترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع)

اَبَر شهر مشهد نه تنها خود منطقه ای بزرگ، زیبا و پهناور است بلکه به یمن وجود حرم مقدس و مطهر امام رضا (ع)، بسیار بیشتر مورد توجه زائران و مسافران داخلی و خارجی قرار گرفته و از این رو در بیشتر اوقات سال شلوغ و پر از زائر است.

به گزارش گروه بازگانی ایسکانیوز، راحت تر بگوییم، هر وقت هر مسافری دلش هوای مشهد را کند، کاملا می داند که همیشه همه چیز برای سفرش به مشهد حاضر و آماده است. هتل های مشهد، یکی از بهترین امکانات رفاهی و گردشگری این شهر هستند که در ادامه می خواهیم از بین آن ها، بهترین هتل های نزدیک هتل های اطراف حرم امام رضا (ع) را به شما معرفی نماییم.

همین حالا جهت مشاهده بهترین هتل های مشهد اینجا را کلیک کنید.

هتل اترک، اقامتگاهی در فاصله ای مناسب با حرم امام رضا (ع)

هتل اترک، اقامتگاهی مجلل و لوکس است که به عنوان اولین و تا مدت ها نزدیک ترین هتل به حرم اما رضا، شناخته می شد. فاصله این هتل با حرم، ۸۰۰ متر است. این هتل در ساختمانی 10 طبقه با 163 طبقه سوئیت و اتاق مجهز قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات و خدمات رفاهی کاملی است و پرسنل آن همگی آموزش دیده و با تجربه هستند. در این هتل می توانید از امکاناتی همچون کافی شاپ شبانه روزی، رستوران فضای باز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اتاق و سالن کنفرانس، خدمات پزشکی، سالن پذیرایی، اینترنت نا محدود، پارکینگ و بسیاری از دیگر امکانات بهره مند شوید.

آدرس: فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

همین حالا جهت مشاهده تورهای مشهد اینجا را کلیک کنید.

هتل مجلل درویشی، یکی از معروف ترین هتل های مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از هتل های اطراف حرم امام رضا است که در خیابان منتهی به حرم قرار گرفته و تنها 1400 متر با آن فاصله دارد. این هتل 5 ستاره، تنها 8 سال است که افتتاح شده و در یک ساختمان 25 طبقه ای قرار گرفته است و به عنوان بلندترین هتل آتریوم شرق کشور نیز شناخته می شود. این هتل دارای 22 واحد اقامتی و اتاق ها و سوئیت های مختلف است. مسافرینی که این مجتمع اقامتی را برای رزرو هتل مشهد خود انتخاب می کنند، می توانند پس از رسیدن به فرودگاه یا ایستگاه راه آهن با خودروهای مجهز، به هتل منتقل شوند. از خدماتی که در این هتل می توانید دریافت کنید می توانیم به جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونای خشک، رستوران آتریوم، فست فود، چایخانه، 3 کافی شاپ مجزا، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اتاق جلسات و بازارچه های خرید اشاره نماییم.

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

همین حالا جهت مشاهده بلیط هواپیما مشهد اینجا را کلیک کنید.

هتل جواد، هتل 4 ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع)

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره مشهد که نامش در بین اقامتگاه های نزدیک به حرم امام رضا قرار گرفته، هتل جواد است. فاصله هتل جواد تا حرم امام تنها 10 دقیقه آن هم با پای پیاده است. هتل جواد هم امکانات و خدمات رفاهی خوبی دارد و هم جاذبه ها و بازارهای خرید گوناگونی در اطراف آن قرار گرفته است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون، صندوق امانات، کتری برقی، یخچال، آشپزخانه، تلفن، حمام و سرویس کامل خواب هستند. از امکانات رفاهی آن هم می توانیم به سالن بدنسازی، سالن برگزاری رویدادها، استخر، تاکسی سرویس، اینترنت در قسمت لابی، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بدنسازی، اعلام حریق، آسانسور و رستوران اشاره نماییم.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 3

هتل جواهر شرق، جواهری در نزدیکی حرم امام رضا (ع)

فاصله حرم امام رضا تا هتل جواهر شرق تنها 15 دقیقه آن هم با پای پیاده است. فضای این هتل بسیار زیباست و علاوه بر آن، ارائه خدمات در این هتل بسیار خوب و حرفه ای است. یکی از نقاط قوت این هتل علاوه بر فاصله کمش با حرم امام رضا (ع)، وجود رستوران طلا با آشپزی بین المللی است. از دیگر خدمات این هتل می توانیم به وجود آسانسور، ویلچر، صندوق امانات، رمپ، فست فود، کافی شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، لباسشویی، دستگاه واکس کفش، رستوران ایرانی، کافی شاپ در فضای باز، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری و اتاق چمدان اشاره کنیم.

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۶

هتل مدینه الرضا، هتلی با امکانات بسیار کامل در مشهد

یکی از دیگر هتل های 5 ستاره اطراف حرم امام رضا که تنها 150 متر با آن فاصله دارد، هتل مدینه الرضا است. این هتل در ورودی خیابان شیرازی و روبروی بارگاه امام هشتم شیعیان قرار گرفته است. معماری این هتل ایرانی و اصیل است و نمای عالی در جوار حرم مطهر آن امام عالیقدر به وجود آورده است. هتل مدینه الرضا در یک ساختمان 18 طبقه ای قرار گرفته و دارای 288 واحد اقامتی می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، سالن همایش، آسانسور، نمازخانه، فست فود، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، دستگاه واکس کفش، خود پرداز، کتابخانه، اعلام حریق، رستوران ایرانی، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات، سونا، پارکینگ سر پوشیده با ظرفیت محدود، کافی شاپ 24 ساعته، فضای بازی کودکان، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، سرویس رایگان از هتل به فرودگاه و سالن آمفی تئاتر اشاره کرد.

آدرس: خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل هاترا، یکی از برترین هتل های 3 ستاره نزدیک به حرم

هتل هاترا مشهد، یکی از هتل های 3 ستاره نزدیک حرم امام رضا است که در یک ساختمان 9 طبقه قرار گرفته است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا (ع) تنها 10 دقیقه می باشد. هتل هاترا دارای 45 اتاق و واحد اقامتی است. از جمله خدماتی که توسط پرسنل با تجربه و خوب هتل هاترا شامل حال مسافران می شود می توانیم به لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، لابی، صندوق امانات و دکوراسیون مدرن این هتل اشاره نماییم.

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، دانش غربی، نبش سرشور ۳۷

در این مطلب 6 مورد از بهترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) در مشهد را از بین اقامتگاه های 3، 4 و 5 ستاره به شما معرفی کردیم. امیدواریم در سفر به مشهد از بین این هتل ها رزرو کرده و اقامت خوبی در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف را داشته باشید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

انتهای پیام/

کد خبر: 1059223

وب گردی

وب گردی