احداث سرای نوآوری "زیست فناوری در صنایع غذایی" در  واحد شهرکرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از احداث سرای نوآوری با محوریت "زیست¬فناوری در صنایع مواد غذایی" در آینده ای نزدیک در واحد شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، نخستین همایش و نمایشگاه شتابدهنده­ های آزاد در محل نمایشگاه دائمی اقتصاد دانش ­بنیان در سازمان مرکزی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه که با حضور 20 شتابدهنده برتر کشور و با هدف تکمیل چرخه فناوری و تقویت اکوسیستم نوآوری برگزار شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به­ عنوان نخستین دانشگاه آزاد اسلامی کشور موفق به ثبت قرارداد همکاری با یک شتابدهنده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از عقد قرارداد همکاری با شتابدهنده لاکتوویژن، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در تلاش است تا ضمن برخورداری از تجربه­ های موفق این شتابدهنده، در آینده ­ای نزدیک بتواند سرای نوآوری با محوریت " زیست­ فناوری در صنایع مواد غذایی" را احداث کند.

ابراهیم رحیمی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری حرکتی جدی در عرصه فناوری و نوآوری آغاز کرده و ضمن حمایت از اقتصاد کشور، در حال بسترسازی برای اقتصاد دانش ­بنیان و اشتغال دانش­ بنیان است تا بتواند زنجیره زیست­ بوم فناوری را تکمیل کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059245

وب گردی

وب گردی