وظیفه حراست صیانت از دانشجویان، کارکنان و دارایی‌های دانشگاه است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهمترین وظیفه حراست صیانت از دانشجویان، کارکنان، اساتید و دارایی‌ها و املاک دانشگاه است و این امر جز با همدلی و همکاری مقدور نخواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین جلسه ویدئو کنفرانس سراسری دانشگاه آزاد اسلامی با هدف استفاده از زیر ساخت های نوین ارتباطی در راستای صرفه جویی و تسهیل روند ارتباطی بین مدیران در سطوح مختلف، ایجاد بستری جهت تبادل هر چه بیشتر آراء و عقاید در راستای تعالی حوزه های حراست در مجموعه‌ها با حضور سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

صابری در این جلسه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مخلصشان، گفت: مهمترین وظیفه حراست صیانت از دانشجویان، کارکنان، اساتید و دارایی‌ها و املاک دانشگاه است و این امر جز با همدلی و همکاری مقدور نخواهد بود.

وی مدیران کل حراست استان های دانشگاه آزاد اسلامی را به استفاده از تمام ظرفیت های دانشگاه، برقراری ارتباط مؤثر با مقامات و رده های اجرایی و جمعیت انبوه مفید و مؤثر تشکل های دانشگاهی به‌ویژه بسیج دانشجویان و اساتید توصیه کرد.

در ابتدای جلسه معاونان مرکز حراست به توضیحاتی درباره چارچوب وظایف سازمانی و اهداف آتی معاونت مربوطه پرداختند. سپس مدیران کل استانی گزارش اقدامات انجام شده در سطح استان خود را ارائه و به تبادل نظر پیرامون مباحث تخصصی و مأموریتی پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059250

وب گردی

وب گردی