بررسی عملکرد مجلس دهم در همایش ایران قدرتمند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» به بررسی عملکرد مجلس دهم خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا قلعه‌نویی در نشست خبری همایش سی‌امین سالگرد اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: نام این همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» است که به بررسی بیانیه گام دوم از منظر اقتصاد امنیت و دیگر عرصه‌ها می‌پردازد.

وی افزود: اقتصاد؛ یکی از محورهای مهم این همایش است که در آن به مقاوم‌سازی اقتصاد و جنبه‌های دیگر آن پرداخته خواهد شد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» گفت: امنیت و عرصه‌های مختلف آن در بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از موضوعات مهم همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است.

قلعه‌نویی بیان کرد: میزگردهای تخصصی در همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» برگزار خواهد شد که بررسی تخصصی کاندیداهای انقلابی، یکی از آنهاست.

وی درباره محور اقتصادی همایش اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار گفت: برای این عرصه از استادان و کارشناسان برجسته استفاده خواهیم کرد. همچنین میزگرد امنیتی نیز با حضور چند شخصیت بزرگ لشکری برگزار خواهد شد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تأکید کرد: نگاه به داخل و گذر از شرایط فعلی، یکی از عرصه‌های مهم در این همایش خواهد بود.

قلعه‌نویی با اشاره به انتخابات مجلس ‌شورای اسلامی گفت: در همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» به بررسی عملکرد مجلس دهم خواهیم پرداخت.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان بیان کرد: کارویژهای برای نمایندگان سابق مجلس در همایش «ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» تعیین شده است و راهبردهای انتخاباتی توسط واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059305

وب گردی

وب گردی