همکاری 47 واحد دانشگاهی با شتاب‌دهنده‌ها در حاشیه نمایشگاه فناورانه

مدیرکل ایجاد توسعه آموزش‌های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 47 واحد دانشگاهی از سراسر کشور با شتاب‌دهنده‌های حاضر وارد تفاهم و همکاری اولیه شدند.

حامد معیری‌کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره خروجی نمایشگاه شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در این نمایشگاه برای همه شتاب‌دهنده‌های حاضر به میزان 10 دقیقه مدت زمان ارائه در نظر گرفته شده بود که پس از آن رؤسا و نمایندگان واحدهای دانشگاهی صورت جلسه‌های داخلی با شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه منعقد کردند.

وی افزود: آشنایی با ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی و سازوکارهای همکاری با شتاب‌دهنده‌ها از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه بود که در گام نخست آن توافقات حائز اهمیتی صورت گرفت. گام دوم این فرآیند با بازدید شتاب‌دهنده‌ها از واحدهای دانشگاهی و آشنایی آنها از ظرفیت‌های فیزیکی و بالفعل دانشگاه تکمیل خواهد شد.

سرپرست اداره کل ایجاد توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: جزئیات همکاری واحدهای دانشگاهی و شتاب‌دهنده‌ها مطابق با 10 مدل همکاری پیشنهاد شده در آیین‌نامه جامع بازار فناوری و سراهای نوآوری دانشگاه تنظیم و در نهایت وارد فاز عملیاتی می‌شوند. تأیید نهایی مفاد قراردادها پس از استان در اداره کل توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معیری‌کاشانی خبر داد: در این نمایشگاه 47 واحد دانشگاهی از سراسر کشور با شتاب‌دهنده‌های حاضر وارد تفاهم و همکاری اولیه شدند که قراردهای تکمیلی و نهایی در گام بعدی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059317

وب گردی

وب گردی