طرح شهید شهریاری برند ملی دانشگاه برای ایجاد شبکه مدیران انقلابی است

معاون طرح و برنامه اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد طرح شهید شهریاری را برند ملی و ویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد شبکه مدیران انقلابی در کشور برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، سیدحمید مهدیون معاون طرح و برنامه اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین اختتامیه طرح شهید شهریاری و ضیافت اندیشه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از زحمات مدیران استانی و دانشگاهی که زمینه گردهمایی، بحث، تفحص و تبادل نظر را میان استادان فراهم کردند و نیز حضور فعال استادان در این برنامه فرهنگی را سبب شدند، گفت: امید است تا در نتیجه این برنامه های ارزشی، شبکه ای از مدیران و استادان انقلابی در سراسر کشور تشکیل شود.

معاون طرح و برنامه اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه مشابه این دوره در تمامی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در حال برگزاری است، عنوان کرد: تمامی برنامه های اجرایی در این طرح به تصویب هیأت نظارت استان ها رسیده است که به حمداله با حضور نیروهای ارزشی، انقلابی، مصمم و معتقد به اسلام و کارهای تشکیلاتی در هیأت نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی استان بوشهر، یکی از آماده به کارترین تشکیلات استادی و دانشجویی برای فعالیت های علمی و فرهنگی در استان بوشهر مشغول به فعالیت است.

مهدیون با بیان اینکه طرح شهید شهریاری یک برند ملی و ویژه برای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه کار تشکیلاتی است، توضیح داد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می شود، ایجاد و تقویت تشکیلات دانشجویی و استادی است.

وی ایجاد شبکه ای از اعضاء هیأت علمی در سراسر کشور را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان امری ضروری دانست و اذعان کرد: استادان به لحاظ نقش والا و الگوپذیری در جامعه، سرمایه های ماندگار دانشگاه هستند.

معاون طرح و برنامه اداره کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید مدیران مستعد برای نظام آموزش عالی و مجموعه کشور تربیت کرد، افزود: استعدادهای بسیاری در اقصی نقاط کشور و دانشگاه ها وجود دارند که به دلایل مختلفی هنوز کشف نشده اند که می توان با ایجاد تشکیلاتی ساختارمند، آنان را برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شناسایی، پرورش و تقویت کرد.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد تشکیلاتی به هم پیوسته از اعضاء هیأت علمی مورد تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: کار تیمی و تشکیلاتی، کار تمرین و ممارست برای پیشبرد قوی و با تدبیر برنامه ها است.

وی اضافه کرد: با اجرای این برنامه ها و هم افزایی استادان باید طرح های علمی و عملی در زمینه مورد نیاز کشور تدوین شود.

مهدیون با بیان اینکه دانشگاه ها موظفند از تمامی سرمایه های خود برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های علمی و فرهنگی خود استفاده کنند، اظهار کرد: محتوای دوره باید در خصوص مسائل روز و به صورت گفتمانی باشد تا ضمن انتقال تجارب به شرکت کنندگان از نظرات و پیشنهادهای آنان در بهبود کیفیت برنامه ها بهره برد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059378

وب گردی

وب گردی