دانشگاه آزاد می‌تواند متولی برنامه‌های دیتاسنتر کشور شود

رئیس مرکز فناوری و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند متولی برنامه های دیتاسنتر کشور باشد، گفت: زیرساخت لازم جهت مدیریت شفاف دانشگاه آزاد اسلامی در حال پیاده سازی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، همتی رئیس مرکز فناوری و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در هجدهمین جلسه شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به موقعیت خاص خود می تواند در رقم زدن آینده بهتر کشور نقش اساسی ایفا کند، گفت: با بهره گیری از پتانسیل عظیم و بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی، می توان سهم مهمی در توسعه کشور عزیزمان داشته باشیم.

رئیس مرکز فناوری و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف اموال تمامی واحدها و مراکز دانشگاه تا شهریور سال آینده با سامانه جامع طراحی شده در دانشگاه، توضیح داد: کدبندی اموال واحدهای دانشگاهی که همواره برنامه ریزی ها و بودجه ریزی را با مشکل مواجه می کرد، کار بسیار بزرگی است که با همدلی و تلاش شبانه روزی همکاران در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه باید با جدیت در انجام وظایف خود عمل کرد، یادآور شد: همه ما وارث شهدا و انسان های آزاده ای هستیم که در راه کشور و انقلاب از جان خود گذشتند.

همتی ادامه داد: زیرساخت لازم جهت مدیریت شفاف دانشگاه آزاد اسلامی در حال پیاده سازی است.

رئیس مرکز فناوری و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: طبق آمارها، دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جذب دانشجویان غیرفعال در کشور حائز مقام نخست شده است.

امینی معاون دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه به تشریح روند ارزیابی بودجه استان ها در جلسات حضوری با رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی گفت: مجموع اقدامات، موانع و پیشنهادات تک تک واحدها و مراکز جمع آوری و به سازمان مرکزی ارائه خواهد شد.

معاون دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مسیر تغییر و تحول متناسب با شرایط جدید دانشگاه و کشور، در دانشگاه آغاز شده است، تصریح کرد: دورنمای خوبی در واحدها و مراکز دانشگاهی کشور رصد شده است.

به گزارش ایسکانیوز، رستگارزاده سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این خصوص پیرامون چگونگی اجرای برنامه های پیش بینی شده در بودجه ریزی استان ها توضیحاتی داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059399

وب گردی

وب گردی