واگذاری ۶٠١ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

بنیاد مستضعفان تا ابتدای بهمن ماه امسال بیش از ۶٠١ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله به بنیاد مسکن تحویل داده و قرار است این روند واگذاری سیمان اهدایی بنیاد، همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به دنبال وقوع سیل و زلزله و سوانح طبیعی در نقاط مختلف کشور و با توجه به وظیفه بنیاد در تامین سیمان مورد نیاز برای بازسازی مناطق آسیب دیده، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تا ابتدای بهمن ماه، بیش از ۶٠١ هزار تن سیمان را به صورت رایگان در اختیار بنیاد مسکن قرار داد.

بر اساس این گزارش، محمد اتابک مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس با اعلام این خبر گفت: بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده ۷ استان که در فروردین ماه امسال دچار خسارت شدند، نزدیک به ٣٠٩ هزار تن سیمان را تخصیص داده که این میزان سیمان اهدایی، تحویل بنیاد مسکن شده است.

وی ادامه داد: همچنین مجموع سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق زلزله کرمانشاه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن بوده که در ۷ مرحله تحویل بنیاد مسکن شده است.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس گفت: علاوه بر این برای بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله مسجد سلیمان در استان خوزستان و زلزله شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی که در سال جاری دچار خسارت شدند، حدود ۴ هزار تن سیمان رایگان از سوی بنیاد مستضعفان تحویل بنیاد مسکن شد.

به گفته اتابک روند تحویل سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق آسیب دیده همچنان ادامه دارد و قرار است حدود ٢۵٨ هزار تن سیمان دیگر برای بازسازی مناطق سیل زده و ۱۱ هزار تن برای مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شود.

گفتنی است بنیاد مستضعفان در پی سیل اخیر در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان نیز اعلام کرد تمام سیمان مورد نیاز برای بازسازی این مناطق را تامین می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059429

وب گردی

وب گردی