ارسال کمک‌های دانشگاهیان بوشهری به مناطق سیل زده

اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر همسو با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر با بیان اینکه ان شاالله به زودی کمک های دریافتی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد، گفت: کمک های دریافت شده مشتمل بر اقلام و لوازم بهداشتی، پتو، لباس، آب معدنی، کنسرو، خرما، مواد غذایی، لوازم التحریر و سایر مایحتاج ضروری دیگراست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا می‌تواند تأثیر زیادی در کاهش درد و رنج آنان داشته باشد، ادامه داد: حمایت از هموطنان سیل‌زده و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مطابق وظیفه ملی و شرعی ادامه دارد و روزهای آینده نیز به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نوع‌دوستی عظیم برگرفته از فرهنگ عمیق و ناب ایرانی اسلامی است، ابراز امیدواری کرد که در راستای این فرهنگ همیاری، مشکلات، مسائل و کمبودهای مردم در مناطق سیل‌زده برطرف شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1059431

وب گردی

وب گردی