رسانه‌های زنجیره‌ای به فشار علیه شورای نگهبان دامن می‌زنند

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: رسانه‌های زنجیره‌ای به فشار علیه شورای نگهبان و نظارت استصوابی دامن زدند.

دانشور خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اعمال فشار از سوی عده‌ای بر شورای نگهبان گفت: این گونه اقدامات هیچ تاثیری بر روند کاری این نهاد انقلابی ندارد و تا امروز به صورت مستقل عمل کرده است. شورای نگهبان نیاز به وقت بیشتری دارد؛ تا زمانی که قانون جامع انتخابات و دیگر اقدامات صورت نگیرد این هجمه‌ها وجود خواهد داشت. زمان بیشتر منجر به پاسخگویی از سمت شورای نگهبان خواهد شد.

وی با تاکید بر فشار طیفی خاص بر شورای نگهبان گفت: رسانه های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب بر علیه نظارت استصوابی موضع می‌گیرند و انتخابات مجلس آینده را از اکنون تک حزبی و درون حزبی عنوان می‌‌کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به پیشینه شورای نگهبان در انتخابات گذشته اظهار کرد: این نهاد تحت تاثیر فشارها قرار نگرفته و فیلتر‍‌های خوبی برای تعیین صلاحیت افراد مختلف قرار داده است.

خدابنده‌لو درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو خاطر نشان کرد: همه جریانات سیاسی باید به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند. احتمال دارد مردم بر اثر فشارها، مشکلات معیشتی، بی‌تدبیری و ناکارآمدی دولت با صندوق رای قهر کنند؛ اما همه باید وحدت داشته باشند تا مشارکت سیاسی در ایران بالا رود. همچنین تحریم انتخابات و تحت تاثیر قرار دادن آن محکوم است افرادی عادت دارند دست به سیاه‌نمایی بزنند.

وی درباره انتخاب آگاهانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال گفت: شاخص‌هایی اگر وجود داشته باشد قطعا مردم دل به جریان‌های سیاسی نمی‌دهند. نقطه ضعف برخی توجه نکردن به معیارها است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059453

وب گردی

وب گردی