فناوری‌های ارزبر صنعت موتور و نفت بومی‌سازی می‌شود

مدیر اجرایی یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت با اشاره به تلاش کشور جهت بومی‌سازی فناوری های ارزبر صنعت موتور و نفت گفت: هشتمین نمایشگاه بین المللی موتور تهران با هدف جذب مشارکت شرکت های دانش بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهندس محمد کاظمی، مدیر اجرایی یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت با اشاره به اینکه این همایش با هدف بومی سازی فناوری‌های ارزبر صنعت موتور و نفت برگزار می‌شود گفت: محورهای یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت، فناوری‌های نوین موتور سوخت‌های جایگزین و پیشرفت راهبرد سوخت و قوای محرکه، دینامیک سیالات موتورهای درون سوز، مهندسی احتراق در موتورهای درون سوز و قطعات آن و همچنین تولید و زنجیره تامین و تطابق موتور با خودرو است.
مدیر اجرایی یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت گفت: همچنین موضوع مهندسی مواد در موتور و قطعات جانبی، روش‌های آزمایشگاهی، عددی و صحه گذاری نوین، علل خرابی و فرآیندهای بهبود قطعات صدا و ارتعاشات، خنک‌کاری و انتقال حرارت اصطکاک و سازوکارهای سایشی موتور، مدیریت هوشمند الکترونیک و نگاشت، روانکاری و چرخه‌های رانندگی از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود.


کاظمی گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت، هشتمین نمایشگاه بین المللی موتور تهران به همت شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو(ساپکو) با هدف جذب مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در رفع موانع تولید موتور و بومی سازی فناوری های صنعت قوای محرکه و نفت برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنین همزمان با برگزاری یازدهمین همایش بین المللی موتورهای درون سوز و نفت، پنجمین جشنواره علمی و فنی در حوزه‌های رقابتی این جشنواره مسابقه فناورانه، پایان نامه، اختراعات، طرح‌های پژوهشی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است برگزار می شود.

یازدهمین همایش بین‌المللی موتورهای درون سوز و نفت گفت: این همایش با هدف بومی سازی فناوری‌های ارزبر صنعت موتور و نفت ۲۹ بهمن تا ۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود و مقالات برگزیده در این همایش در مجله علمی و پژوهشی تحقیقات موتور چاپ خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059458

وب گردی

وب گردی