نشریات برتر علوم انسانی در زمینه زبان و ادبیات فارسی تقدیر شدند

طی مراسمی با حضور معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از دو نشریه حوزه علوم انسانی واحد کرج به عنوان مجله برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، دو نشریه واحد کرج با عناوین «اضائات نقدیه فی الادبین العربی والفارسی» و «دهخدا» موفق به کسب رتبه برتر مجلات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه زبان و ادبیات فارسی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در اولین کارگاه آموزشی «نگارش و انتشار مقالات علمی در رشته زبان و ادبیات فارسی» که در سالن 9 دی سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، بر آغاز حرکت تمدن سازی در دانشگاه از پرداختن و اهمیت دادن به ادبیات تاکید کرد.

وی که نسل جدید دانشگاه ها را دانشگاه های تمدن ساز بیان داشت، از دو نشریه حوزه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان مجله برتر تقدیر کرد.

نشریه اضائات نقدیه فی الادبین العربی والفارسی با مدیریت سید ابراهیم آرمن و نشریه تفسیر و تحلیل متون و ادبیات فارسی (دهخدا) با مدیریت فاطمه حیدری از اعضای هیأت علمی دانشکده ادبیات و زبان های خارجی واحد کرج منتشر می شوند که در راستای توسعه علوم انسانی و با بهره گیری از تخصص و دانش علمی و ادبی استادان و دانشجویان واحد کرج سعی در ایجاد بستری برای تولید و نشر علوم مربوطه دارد.

گفتنی است در این مراسم از مسئولین مجلات مذکور توسط خسرو پناه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح، تقدیر شد.

پیام /

کد خبر: 1059471

وب گردی

وب گردی