برگزاری 10 رویداد ورزشی دانشجویی در دهه مبارک فجر

رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد استان یزد گفت: ۱۰ رویداد ورزشی جام دهه مبارک فجر با عنوان یادواره شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی در ۸ استان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، امید ستوده نیا رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان از برگزاری ۱۰ رویداد ورزشی در بهمن و اسفندماه سال جاری در واحد‌های سراسر کشور به‌مناسبت جام فجر و در 8 واحد دانشگاهی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات یادواره رشادت های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.
وی افزود: مسابقات سراسری دانشجویان کشور دانشگاه آزاد اسلامی در بهمن‌ماه و اسفندماه سال‌جاری به مناسبت دهه فجر و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۸ واحد دانشگاهی کشور برگزار می‌شود. اولویت اول ما در برگزاری مسابقات دانشجویی ایجاد شور و نشاط و ایجاد انگیزه و امید در بین دانشجویان است.
گفتنی است از دهم بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه سال جاری۱۰ رویداد ورزشی در رشته‌های هندبال دسته یک و دو در 2 بخش دختران و پسران، فوتسال در 2 بخش دختران دسته یک و دو و پسران دسته یک و دو، والیبال ساحلی و فوتبال در بخش دانشجویان پسران و کبدی در 2 بخش دختران و پسران در دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.
همچنین واحدهای نجف آباد، یزد، اراک، دزفول، شوشتر، چابهار، گرگان و زاهدان میزبان این دوره از مسابقات هستند.

پایان پیام/

کد خبر: 1059478

وب گردی

وب گردی