برگزاری اولین کارگروه علوم تحقیقاتی و فناوری بسیج سپاه ناحیه شهرستان بناب

اولین کارگروه علوم تحقیقاتی و فناوری بسیج سپاه ناحیه شهرستان بناب دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بناب، اولین کارگروه علوم تحقیقاتی و فناوری بسیج سپاه ناحیه شهرستان بناب با حضور سید عبداله حجتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ،سرهنگ میرزایی معاونت علمی، پژوهشی سپاه ناحیه بناب و جمعی از دانشگاهیان و استادان دانشگاههای بناب در مجتمع این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سید عبدالله حجتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با اشاره به پیدایش کارگروه‌های علمی و پژوهشی و ارتباط دادن دانشگاه با حوزه مختلف نقش بی بدیلی را می تواند ایجاد کند.

حجتی گفت: راه برون رفت از موانع و تسهیل در بررسی مشکلات کنونی اشتغال زایی و تولیدات داخلی در گام اول نشست های تخصصی دانشگاهیان و راهکارهای نوین و تسهیل دربخش های مختلف شهرستان است.

وی افزود: در جوامع امروزی دانشی اهمیت دارد که پلی برای صنعت و دانشگاه باشد .

عضو هیئت امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در نشست کارگروه علمی و پژوهشی سپاه گفت: رسالت اصلی دانشگاهیان در موقعیت کنونی جامعه تربیت و برگزاری کارگاه های تخصصی برای دانشجویانی است که نه تنها به فکر مدرک گرایی نیستند بلکه با دانش و علم خود قصد خود اشتغالی دارند.

وی در ادامه اظهارکرد: در چهار سال اخیرتعداد بیشماری از دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه در گوشه و کنار این شهرستان نه تنها برای خود بلکه با ایجاد کارگاههای کوچک و بزرگ برای چندین نفر هم اشتغال‌زایی ایجاد کرده اند.

همچنین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود درباره زندگینامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم ذوب در ولایت و ۴۰ سال در این مسیر بود و این کینه ۴۰ ساله دشمنان از حاج قاسم، او را به شهادت رساند.

وی خاطرنشان کرد: کثرت جمعیت در مراسم حاج قاسم سلیمانی، بیانگر عزت این شهید والا مقام در پیشگاه بقیه الله و رهبر انقلاب است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059505

وب گردی

وب گردی