ملت فلسطین به معامله شوم رضایت نمی‌دهند/ قدس قابل مصادره نیست

رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: «معامله شوم» کالایی بی‌ارزش است که امکان ندارد ملت فلسطین و آزادگان جهان تحت هر شرایطی بدان رضایت دهند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق با محکوم کردن طرح «معامله قرن» تاکید کرد: قدس مسأله انسانی، اسلامی و عربی ما بوده، هست و خواهد ماند و مصادره یا احتکار یا فروش آن در چانه‌زنی‌ها یا زدوبندها یا مزایده‌های انتخاباتی با هر دستاویزی ممکن نیست.

وی افزود: آن‌که برای حل مسأله فلسطین به توهم افتاده یا راه توطئه پیش گرفته، بداند که انسان همانطور که از کرامت خویش کوتاه نمی‌آید از هویت خود نیز کوتاه نخواهد آمد، قدس برای ما هویت و ذات وجود ماست. این «معامله شوم» کالایی بی‌ارزش است که امکان ندارد ملت فلسطین و آزادگان جهان تحت هر شرایطی بدان رضایت دهند.

وی با تاکید بر اینکه شورای امنیت و نهادهای سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب باید در برابر این نقض آشکار حقوق ملت فلسطین موضعی تاریخی بگیرند، اظهار کرد: از مبلغان دینی احزاب سیاسی و محافل آکادمیک و فعالان رسانه‌ای در سرتاسر جهان می‌خواهیم که این توطئه خطرناک برای امنیت و ثبات جهان را محکوم کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059518

وب گردی

وب گردی