بهترین مکان ها برای ایرانگردی در نوروز

روزهای پایانی اسفندماه پر از شلوغی و جنب و جوش و خرید است که پیام آور نو شدن و سرسبزی است و در این میان بازار تورهای مسافرتی داغ است و بیشتر افراد برای استراحت و تفریح در ایام نوروز سفر را انتخاب می کنند.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، مسافرت یکی از تفریحات پر طرفدار در میان خانواده هاست که با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران زیبا و پر از جاذبه ی دیدنی است، جای جای آن برای گردشگری ایده ال است.

ایران در چهار فصل زیباست و در صورتیکه قصد ایرانگردی در نوروز را دارید انتخاب های زیادی را پیش رو دارید. با توجه به اینکه نوروز بزرگ‌ترین عید ایرانیان است و شهرهای مختلف در این ایام شور و حال دیگری دارد به معرفی شهرها و مقاصد جذاب برای ایرانگردی در نوروز می پردازیم.

پیش از اینکه به معرفی مقاصد گردشگری بپردازیم، گفتنی است که سفر زمینی یا سفر با خودروی شخصی در تعطیلات نوروز ممکن است مشکلاتی را داشته باشد و در صورتی که قصد سفر هوایی را دارید ما به شما توصیه می کنیم که تورهای نوروزی آرشین پرواز را برای اینکه سفری راحت و ایده آل داشته باشید انتخاب کنید.

سفر به جزایر زیبا و دیدنی خلیج فارس

سال هاست که دیگر مسافران برای تماشای آبی دریا به شهرهای شمالی کشورمان بسنده نمی کنند و جزایر جنوبی کشورمان را برای تفریح و گشت و گذار انتخاب می کنند.

جزیره زیبا و دیدنی کیش یکی از مقاصد پر طرفدار در میان تورهای داخلی است ، کیش بهترین گزینه برای تفریح و گردش است.

گفتنی است که این جزیره تفریحی ترین و توریستی ترین منطقه در ایران است و می توان گفت مسافران زیادی بارها و بارها برای تفریح به این جزیره سفر می کنند.

با رزرو تور کیش نوروز 99 ، می توانید با توجه به بودجه ی سفرتان اقامتی لوکس و مدرن یا ارزان و به صرفه را تجربه کنید و از امکانات این جزیره زیبا برای گردشگری بهره مند شوید.

بعد از جزیره ی کیش، تور قشم یکی از مقاصد جذاب برای ایرانگردان و طبیعت گردان است. این جزیره ی زیبا بزرگترین جزیره ی خلیج فارس است که جاذبه های زیادی برای دیدن دارد، به طوریکه اگر یک هفته هم در این جزیره بمانید زمان کم می آورید. جزیره ی قشم جاذبه های بی نظیری را در خود دارد به طوریکه نمونه های مشابه آن در قاره آمریکا وجود دارد.

گفتنی است که این جزیره آرام و بکر است، همچنین در سواحل آن می توانید به تفریحات آبی بپردازید. در این صورت تور قشم نوروز 99 می تواند تجربه ی سفری خاطره انگیز برای عید امسالتان باشد.

سفر به پایتخت معنوی ایران

مشهد به یمن وجود بارگاه امام رضا در بیشتر روزهای سال میزبان مسافران و زائران آن حضرت می باشد. عشاق امام هشتم اغلب ترجیح می دهند که لحظه ی تحویل سال را در حرم امام مهربانی ها گردهم آیند. بنابراین اگر شما هم می خواهید برای عید امسال به مشهد سفر کنید، تورهای مشهد ویژه نوروز 99 را از مدت ها قبل رزرو کنید.

این شهر در لیست شهرهای پر گردشگر وجود دارد و لازم است بدانید که با سفر به این شهر علاوه بر سفر زیارتی و معنوی می توانید از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر دیدن کنید.

سفر به چابهار در بهار

یکی از لذت بخش ترین سفرها برای ایرانگردان سفر نوروزی به شهر چابهار است، این شهر معروف به بهشت گمشده در میان گردشگران است. بخاطر آب و هوای بهاری و معتدل آن به چهار بهار شهرت دارد و تنها بندر اقیانوسی ایران است، کوه‌های تاریخی شهبازبند و گورستان جن در روستای تاریخی تیس و تالاب صورتی رنگ لیپار جزو جاذبه های دیدنی این شهر است.

در صورتیکه قصد سفر به چابهار را دارید، می توانید به سایت آژانس مسافرتی آرشین پرواز مراجعه کنید و تور مناسب خود را رزرو کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059520

وب گردی

وب گردی