دانشگاه آزاد استان ایلام محلی برای نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: دانشگاه آزاد استان ایلام محلی برای نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و باید در آینده با قوت و قدرت بیشتردر راه نشر ارزش‌های انقلاب گام برداریم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ایلام، به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با برنامه‌ریزی و دعوت از سایر مراکز آموزش عالی این استان اقدام به تجمع بزرگ فاطمیه دانشگاهیان و حرکت به سمت مزار شهید والامقام و گمنام این دانشگاه کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در جمع عزاداران با بیان اینکه تمسک به ائمه اطهار(ع) تنها راه برون‌رفت از مشکلات است، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام محلی برای نشر ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

محمد میرزایی حیدری به شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بی‌صبرانه منتظر انتقام سخت و سخت‌تر از آمریکا و ایادی آن هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام نیز در این آیین با اشاره به فضایل و کرامات حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ صدر اسلام به‌خصوص دفاع آن حضرت از ولایت و امامت امام علی‌(ع) گفت: حضرت فاطمه‌(س) را با حقیقتش باید معرفی کرد و نسل بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به راه و روش اتین بانوی اسلام نیازمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا غیاثی اضافه کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بدانند سلیمانی‌ها سربازان فاطمی و علوی هستند و تا پیروزی کامل این راه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1059593

وب گردی

وب گردی